Alpha

Lengter du etter noe mer?

Hvorfor er jeg her? Eksisterer Gud? Hvorfor opplever jeg at livet til tider kan virke håpløst?

Alpha er samlinger hvor du som deltaker kan utforske meningen med livet og troen på Gud, sammen med andre. Hver samling har et engasjerende input på video, og vi legger opp til samtaler om tro som er ment til å inspirere deg.

Her er det lov å komme akkurat som du er, uavhengig av tro og kirketilknytning. Vi ønsker å høre din historie og dine erfaringer, der ingen spørsmål eller meninger er for provoserende. Er du nysgjerrig? Hva har du å tape?!

Millioner over hele verden har allerede deltatt på et Alpha-kurs og nylig er kurset blitt tilgjengelig på nettet. Dette har vi svært gode erfaringer med, og vil derfor invitere deg til å bli med! Kanskje du også vil ta med deg venner, kollegaer, naboer og bekjente?

Kursstart: I løpet av våren 2022

Tidspunkt: Onsdager kl. 1930-2045

Antall samlinger: 11 onsdager + en 2,5 timers samling

Nettbasert verktøy: Zoom, men krever ingen tekniske forkunnskaper