IMI Åpen Barnehage

IMI Åpen barnehage

IMI-kirkens Åpen Barnehage er et kristent barnehagetilbud for førskolebarn (0-6år) i følge med en voksen. Vi holder til i IMI-kirkens lokaler i Gunnar Warebergsgt. 15 på Tjensvoll. Man trenger ikke søke om plass til barnet/barna, men barna registreres ved oppmøte. Brukerne kan komme og gå som de selv vil innenfor barnehagens åpningstid.

Åpningstidene er mandag-torsdag kl 09.30-13.30, og vi følger skolerutens ferier. Tilbudet er gratis. Hver dag har vi en sangsamling kl 10.45 med felleslunsj etter samlingen, så ta med nistemat og drikke. Vi har kaffe, te og vann.

Onsdager kl 12.00 er det fortellerstund. Torsdager har vi Juniorklubb for de over 2,5 år. Velkommen til lek og morro!

- Påskeferie i uke 13 - barnehagen er stengt, første dag etter påskeferien er 02.04.24.

Velkommen til IMI Åpen Barnehage!

Alle som vil benytte seg av åpen barnehage, må være helt friske og følge reglene for smittevern.

Barnehagens årsplan 2023-2024: ÅRSPLAN